Sunday 6 February 2011

Nervous breakdown website

Because of lot's of interest in the visit and masterclass of Peggy Porschen, my website has had a nervous breakdown!
It's Sunday now and ofcourse my webhost will switch on the wright button only tomorrow morning.
I can't even receive or send my emails. So, if they're is a delay in receiving an answer from me, I'm so sorry! I will answer my emails as soon as possible.
In the mean while, if you need to reach me please send your mail to alletaarten@gmail.com

Helaas is mijn website overbelast wegens alle fantastische interesse in het bezoek en de masterclass van Peggy Porschen.
Omdat het vandaag zondag is zal mijn webhost pas morgen waarschijnlijk het juiste knopje om zetten waardoor mijn website en email weer bereikbaar zijn.
Het ontvangen en verzenden van email is tevens niet mogelijk nu. Het kan dus even duren voordat je antwoord krijgt op je mail, in de tussentijd kunnen mails verzonden worden naar alletaarten@gmail.com
Mijn excuses voor het ongemak en wij proberen alles zo snel mogelijk te herstellen!

No comments:

Post a Comment