Wednesday 9 June 2010

Taartwedstrijd in Apeldoorn

Afgelopen week werd ik gemaild door Royaltea in Apeldoorn met de vraag of ik als jurylid wilde deelnemen aan de taartwedstrijd die zij organiseren op 19 juni a.s.
Helaas, we verkeren midden in het trouwseizoen en de 19de juni ben ik druk bezet, anders was ik graag van de partij geweest.

Toch wilde ik jullie deze leuke wedstrijd niet onthouden. Dus maak je zelf prachtig gedecoreerde taarten, waag een gokje! Ik ben nog niet in de winkel geweest, maar dat gaat vast nog gebeuren in de toekomst. Waarom? Kijk maar....




Voor meer informatie over de wedstrijd kun je contact opnemen met Royaltea in Apeldoorn. Bij hen is ene inschrijf formulier te verkrijgen.
De taarten voor de wedstrijd zullen worden beoordeeld op smaak, opmaak en creativiteit. De winnende taarten zullen in de etalage worden getoond. Tevens zijn er diverse prijzen en troostprijzen te winnen.




Tot 16 juni a.s. kun je je inschrijven. De taart moet ingeleverd worden op 18 juni. De prijswinnaars worden op zaterdagmiddag rond 12.00 uur bekend gemaakt in de winkel van Royaltea Apeldoorn.

Voor alle deelnemers; heel veel succes. Maak er wat moois van! Laten jullie weten wie er gewonnen heeft?

No comments:

Post a Comment